A Zempléni Múzsa 2023. évi tartalomjegyzéke
A Zempléni Múzsa XXIII. évfolyamának összesített tartalomjegyzéke évi 1–4. (89–92.) számok Klasszikusok – kemény korokból Arany János: A walesi bárdok (XXIII/4/2) Bajza József: Széphalom (XXIII/3/2)
A Zempléni Múzsa XXIII. évfolyamának összesített tartalomjegyzéke évi 1–4. (89–92.) számok Klasszikusok – kemény korokból Arany János: A walesi bárdok (XXIII/4/2) Bajza József: Széphalom (XXIII/3/2)
Az innováció és a termékfejlesztés világában a hatékonyság és az időzítés kulcsfontosságúak. Nem vesztegethetjük időnket végtelen brainstormingokra vagy meetingekre. A Jake Knapp, John Zeratsky és
A hagyomány szerint 1531-ben alapított Sárospataki Református Kollégium diákanekdotáinak gyűjtése szervezett formában mintegy száz éve kezdődött. Megindulása és későbbi intenzitása szorosan összefüggött az öregdiák mozgalom
A Király István nyomában[1] című kötet döntő részben azoknak az előadásoknak a szerkesztett változatát tartalmazza, amelyek 2021. október 15–16-án a Sárospataki Református Kollégium Tudományos Gyűjteményeinek
A „Bodrog-parti Athén” és környéke nemcsak történelmi múltjáról, hitéletéről, iskoláiról, kultúrtörténetéről, szőlő- és borkultúrájáról nevezetes. Egyre többek számára ismert, hogy a Hegyalja a Zempléni-hegység és
1838. február 22-én született Mathiász János, idén ünnepeltük születésének 185. évfordulóját. Nincs olyan szőlész és borász, aki ne hallott volna róla és ne emlékezne rá.
A 2000-es évek elejétől jelentős mértékben növekedett a sárospataki Rákóczi Múzeum Képzőművészeti Gyűjteménye ajándékozások és pályázati támogatások révén. A legjelentősebb donációk között a 2001, 2002,
Bevezető A probléma jelentőségét az atipikus jeleket mutató gyerekek beilleszkedésének, iskolai sikerességének támogatására szolgáló csoportosan alkalmazható mozgásfejlesztő módszerek keresése adja.[1] Az iskolai keretek között
„Hugonnai Vilma az első magyar, modern értelemben vett diplomás nő, ezzel ő nyitotta meg az értelmiségi asszonyok honi sorát. Az életút ismeretében joggal merül föl
Bevezetés Milyen a követendő emberideál? Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznünk, hogy közösségünk hasznos tagjai legyünk? Milyen embert neveljünk gyermekeinkből? Ezek a kérdések a nevelés megjelenésének kezdete